Jumaat, 30 Disember 2011

#hujung tahun yang eppy part 2

start je cuti semester, aku pi kenduri kawen member-member aku..kak liny dan Koey serta khalijah dan hakim..mak aih..tak pernah-pernah aku pi kenduri kawen orang..first timer lah nie..wakaka.. (poyos) kenduri kak liny ngn Koey buat kat melaka, so tak lah rushing sangat nak pi hahaa..

kenduri khalijah wat kat besut, tganu....mak aih..mau menapak aku pi sana..seb bek ada bas..haha..amek bas malam jumaat tu, dari melaka sentral ke kota bharu, aku naik bas SKA, rm39.90..murah siot..tapi sampai tok bali, bas tu rosak..sabau je lah..pukul 8pagi baru sampai kota baru..dari kota baru berangan nak pi pantai cahaya bulan..sedihnye..BANJIR..ahakksss, tak dapat lah berangan nak mandi-manda.. :D

Kota Bharu ke Besut makan masa dlm sejam setengah, hanif bawak keta, aku ngn mus tidoq kat blakang..sori anep, letih sgt..haha..sampai sana je dah tiba solat jumaat, so KITA SOLAT DULU!!..hehe..pastu barulah sapedek (makan)..sedap gak owg tganu nie masak..haha, mau bertambah nasik aku hari tu..wakaka...


balik daripada umah khalijah, mr.DA jadi kendarat kat umah tuk teh..haha..buat keje skit, pastu mengelat..haha.dpt gak jumpa ngn ustazah skula rendah dulu..siap offer aku mengajar kat labuan..ahaksss

pastu, selang bape minggu, aku ikut parents pi rembau, kenduri kawen lagi...ada kambing bakau..mak aih, nampak sedap, tapi xberani nak try..wakaka....minggu seterusnye pi kenduri kawen junior aku plak..si zahid..untung lah ramai yang dah kawen kan kan kan..hahaa :P

minggu nie pon ade kenduri kawen gak, tapi xdapat pi sebab aku NAK BALIK JITRA...

#WELCOME FINAL YEAR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...