Sabtu, 14 Januari 2012

memang aku marah !!!

assalamualaikum


bila korang marah, ape yang korang akan buat??

hari ini, aku memang rasa cam nak marah je ngan member aku yang sorang nie.. aku pun tak tahu kenapa aku kene rasa marah, sakit aty, dengan dye..

jadi nak dipendekkan cerita,

aku blah je daripada rumah, aku bawak kereta pusing-pusing satu alor star sambil menjerit-jerit dalam kereta dan memarahi diri aku sendiri...itu lagi baik daripada aku marah member aku tu tak tentu pasal, walaupun secara terang-terang bukan salah dia dan bukan juga salah aku..mungkin aku yang terlalu ikutkan perasaan.

aku pusing satu bandar alor star, keluar kat jalan sungai korok, masuk ke pekan jitra dan pusing balik sampai ke rumah aku..sepanjang jalan, dalam kereta, aku marah diri aku sendiri, aku maki diri aku sendiri..bila dah nak sampai kat rumah barulah aku lega dan alhamdulillah, aku boleh berfikiran waras kembali..

hehe..tu cara aku nak hilangkan marah aku, bukan marah pada orang lain, tapi marah pada diri sendiri dan cari silap aku :D

itu yang terbaikkan..insyaALLAH, jumpa lain kali..adioss...

#happy bufday sultan kedah :D
#esok cuti umum, yeahhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...