Selasa, 7 April 2009

masih lagi di gua wang burma

perjalanan kami untuk ke gua wang burma memerlukan kami mendaki sejauh 2 km jauhnya....
skemanye aku!!!!! denai yang mengubungkan resort kami ke gua wang burma satu memang mencabar...naseb bek ade pak non, dalam perjalanan tu, dye menerangkan khasiat dan racun sesetengah tumbuhan.... kami dapat melihat pokok tongkat ali hutan yang panjangnya memang panjang. kami juga makan ulam cemumar yang rasenye macam sarsi tapi pastu, siapa yang makan gerenti kentut3333333x memanjang....... kami juga dapat melihat kesan tebangan pokok yang digunakan untuk menjadi pati minyak wangi...pokok itu ditinggalkan untuk tempoh setahun dan kemudian baru diambil kulitnya dijadikan pati minyak wangi...

1 ulasan:

  1. gmbr ulam tuh xder ke? tongkat ali? wahh aku xpenah tgk sumer tuh in real...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...