Sabtu, 23 Oktober 2010

perangai budak-budak bila nak exam!!



awal semester

"lepak r dulu, exam lama lagi", so dok saja dalam kelas, belajaq cam biasa..huhu..best2..awal sem x busy sangat bak kata orang baru nak warming up..hehe..
bila elaun dah masuk, " jom pi jalan-jalan"..tu dialog paling kerap kita dengaq..haha..

"jom r, kan exam lama lagi"

"kita amek gambar banyak-banyak, pastu upload kat internet, tgk ramai tak yang komen"

"kita nak makan mane hari ni? KFC, RFC, McD?" itu lah kebiasaanya...(aku pon sama gak)

pertengahan semester

bila asgment dah banyak dapat kita selalu kata

"nanti lah aku buat, kan lama lagi nak antar" betul tak kita selalu cakap camtu??

time-time camni lah banyak aktiviti luar, program sana, program sini. kuliah pagi petang, siang malam..huhu, baru nak terasa busy..ragam budak-budak sekarang

akhir semeter

"baru nak antar asgment?" jerkah pensyarah... terkedek-kedek kita nak menjawab..dalam hati kata

"next sem, aku mesti pulun antar asgment awal", tapi, kita buat sebaliknya

"jom pi makan?"

"tak mau lah, aku diet" (diet makan ke, diet duit) (ragam budak-budak sekarang)

akhir semester tyme tok pulun exam..

pulun jangan tak pulun,
hobin jang hobin,
kejor yeop kejor,
gomo awe gomo


tu lah ragam aku dan member aku..hehe...semoga semester depan akan berubah lah sikit hendaknya..haha

aku dedikasikan nota ney kepada member-member aku, terutamanya haris (minggu depan exam dah), hehe..


2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...