Isnin, 17 Oktober 2011

zon santai: muzium kota kayang

zon santai kembali..haih..pejam celik dah sampai ujung semester 6..lagi setahun aku kat sini sebelum aku kerja nanti insyaALLAH..ujung minggu nie, aku pi antaq muharram kat umah kawan..sambil-sambil tu pi jalan-jalan skali..hehe..destinasinya ialah

GUA KELAM

sempat amek gambau..kenang-kenangan sebab xleyh masuk dalam..jambatan die runtuh, bila tah nak perbaik..dah dekat setahun kowt..

solat zuhur kat madrasah miftahul hidayah..terbaik..sejuk je masjid nie..

TAMAN ULAR

bawak budak-budak nie makan askem..dah macam bapak2 je aku rasa..haha


MUZIUM KOTA KAYANG

siap pose lagi..haha..xde keje kan..kui3

best, masuk muzium kayang nie free ja..owg po xramai..hehe

posing depan entance galeri arkeologi..

KUALA PERLIS

masjid sebelah medan ikan bakar kuala perlis.. sejuk masjid nie..ekon terpasang je..dekat ngn laut plak tu..masa solat nampak bot nelayan lalu..aiyakkk..xkusyuk plak..huhu..


dengarkan lagu daripada gurl ney..sore dye sedap..hehe

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...