Sabtu, 7 Mei 2011

zon bengang : bowsan ya amat!!!

aku bowsan dowh..dua ari cuti xwat pape..bila lah nak exam ney..jadual exam pun xdapat lagi..pensyarah kata semester exam sebelah petang..pergh..sepanjang aq duk kat ipda ney asyik-asyik dapat exam petang..letih kot kalo 5 hari exam petang..tak adil lah..xde tempat untuk kami luahkan perasaan jadi wajar lah luahkan perasaan kat blog..bgus juga depa wujudkan blog..cume yang xbgusnye kalo blog tu xpopular cam blog aku, xde owg nak baca..haha..peduli apa aku orang nak baca ke tak..

minggu depan ada kelas lagi..maksudnye xde studi week lah..terus exam je...hebatkan..kalo tak skor tak tahu r kowg sume.. :P

petang-petang sabtu ney, jom layan lagu ka, movie ka, bosan ya amat aih..otak aku leyh beku camney.. nak baca buku ,malas plak aih..hehe...semalam aku dah khatamkan blogwalking best fren aku ney..

hairi

haris

dua ekor mamat ney lah yang encourage (betul eje camney) aku berblog..niceman..hahaa..tetiba rasa nak postkan pic reunion hari tu..jap ek nak carik..huhu


ney pic masa hari raya taun lepas..hairi join sekali..

yang ini plak pic masa....


hairi xdapat join..cedey r..(tetiba jadi cedey plak an) wakaka.. hairi ko kalo ko baca ko kene join aktiviti kita pasney..aq nak panjat broga hill ngn kowg weyh..kita semayang subuh kat sana ek..huhu..amin(arap2 jadi r)..imam dye sudah semestinya USTAZ MAULA lah..hehe..

rasanya dah abes aku membebel..leyh r layan lagu yang berjaya mendapat RATING tertinggi minggu ney dalam hati aku..jom layannnn

stacy: kisah dongeng

best au lagu ney..layannn k..hehe

1 ulasan:

  1. haaha....kalo ak leh join aku boleh r...kalo x nak wat cmne...heheh

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...