Ahad, 15 Mei 2011

zon santai : ceritera studi week

assalamualaikum, tak jawab DOSA, kalau jawab SAYANG...haha..minggu studi week ney aku xlah studi bagai nak rak (kata orang melaka) studi lite lite aje..haha.. cuma nak citer je pe yang aku buat sempena meraikan minggu studi ney..haha..biasa lah nak pon minggu studi kan, hari ahad, isnin selasa rabu ada kelas lah bersama pensyarah-pensyarah kami yang terbaik dari ladang pendidikan di malaysia ney..

hari ahad : kelas budaya dalam pembelajaran

hari isnin : kelas penilaian dalam pendidikan islam

hari selasa : kelas mikro teaching bahasa arab dan taklimat peperiksaan

hari rabu : kelas pengurusan sumber pendidikan islam

hari khamis : jom nengok wayang..haha citer ape?? citer KONGSI..terbaik lah aksi shaheziey sam...siap pijak kete polis plak tu..haha..

first tyme masuk JM cinema..cam jakun plak aq rasa

10 ringgit bai..puas aty lah kalo pelakon yg aku minat berlakon, kalo tak, aku donlod jek..haha

malam tu plak ada bacaan yassin di masjid annur..alhamdulillah tahun ney ada kelainan, pas baca yassin ada ceramah yang disampaikan oleh cikgu sukarno b abdul hamid, guru KH SMK hutan kampung..ceramah dye best..cam mana ALLAH uji dye dengan anak yang excident, semoga kita mendapat manfaat daripada kisah beliau..

pas ceramah dan solat isyak, aku gi makan depan U-Station taman mahsuri..tekak ney gatal nak makan nasi putih ayam paprik..haha..RM4.50..amekaw...xdan nak berjimat..kedai mak cik fodkort gak murah..huhu :(

hari ahad aku dapat surat..


ada orang bagi ubat ulser tuk aku...hehhe..thanx ek..ti lain kali bagi lah ubat2 lain, kan awak keje kat syarikat ubat ubatan kan..haha.. :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...