Rabu, 15 Jun 2011

zon cuti: Ke KL sudah aku!!! EDISI DANAU KOTA

mintak maaf sebab aku terlupa beberapa EDISI lagi selain daripada MENARA KL & TBS ada lagi
EDISI DANAU KOTA
EDISI LOW YAT
EDISI CAREFOUR WANGSA MAJU
EDISI WANGSA WALK

banyak kan aku nak cerita..hehe..aku habiskan satu-satu dulu k..hehe

petang sabtu

lepas berlari-lari dari stesen LRT Masjid Jamek ke kaunter seberang jalan sana untuk beli tiket, naseb bek dapat kejar STAR..huhu..kalo x sure aku kene lecture dengan member aku yang sorang ney..haha..sampai kat sentul dalam kul 6.10ptg...tunggu dalam 5 minit, member aku tu pun sampai..

daripada semalam dye duk call dan message aku suwuh aku naik train tu, naik bas ney, hati-hati kat pudu.. (mungkin dye risaukan aku yang tak pernah sampai kat hutan besi camni) atau mungkin perasaan aku jek? haha..tapi seyes dye sangat baik..sepanjang aku duk umah dye, aku tak kenal erti LAPAU@LAPAQ@LAPAR....asyik sumbat makanan kat dalam mulut jek..haha..dan dye dah berjaya buat aku GEMOK....

ceritanya camni...

aku rehat-rehat dulu bila sampai kat umah dye..dalam kul 9.00malam tu, dye ajak pi makan...aku on je lah kan..dengan harapan ada orang nak belanja..haha..(sedihhhh aku ney kan)..dye bawak aku pi satu kedai ney..ape tah nama kedai tu..ngeh3 lupa..sambil tengok match KELANTAN lawan Terengganu malam tu, kiteowg makan nasi putih+sotong tepung+ayam masak pedas+sup cendawan+air teh o ais= RM24...maknanya sowg RM12 kan..haha..dalam syok2 makan..tetiba kelantan skor satu gol..member aku ney frust r, dye owg terengganu..haha..dah nak masa2 penamat si daudsu boleh tergol dalam gawang sendiri..melonjak r member aku ney..haha..siap upload kat fesbuk lagik tu..haha.akhirnya terengganu menang 2-1 ke atas kelantan..

kiteowg habis makan dalam kul 12 camtu..pastu dye ajak pi DANAU KOTA..ada cam uptown kat situ..best r uptown kat DANAU KOTA tu..meriah je..ramai giler owg datang..banyak plak barang-barang menarik kat area tu...dari selipar sampai ke tuala mandi sume ada..baju-baju kat sana menarik r.tapi duit xde.. :( xdpt r nak beli..hehe.. member aku ney dok carik selimut..keliling uptown tu dua kali baru jumpa kedai selimut dan cadar.. RM10..murah kan..huhu..

dalam jalan-jalan tu pun, member aku ajak makan uncle john chicken spicy...rm5.50 satu..mak aih pedas, tapi menarik r cara penyediaan dye..ayam disalut dengan tepung kemudian digoreng dalam kuali..dah masak, mak cik tu taburkan dengan rempah ratus yang spicy..then dye guntingkan ayam tu menjadi kepingan-kepingan kecik..member aku ney cam minat je nak berniaga camni..pada aku, kalo dye nak berniaga camtu..aku sokong je asalkan dye sanggup dan bersabar r..kan nabi pernah bersabda BERNIAGA ADALAH 9 DARIPADA 10 PINTU REZEKI..hehe...

pastu kiteowg sampai ke rumah dalam pukul 3 pagi..sebelum sampai umah sempat singgah ke kedai DURIAN dengan harapan dapat makan durian..tapi hampa..kedai dah tutup :( sedeyyhhhh...wawawawa...

tungguuuuuuuuuuuu
EDISI MENARA KAY EL
EDISI LOW YAT
EDISI CAREFOUR WANGSA MAJU
EDISI TERMINAL BERSEPADU SELATAN
EDISI WANGSA WALK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...