Rabu, 15 Jun 2011

zon cuti: Ke KL sudah aku!!! EDISI MENARA KAY EL

balik dari DANAU KOTA sempat lagi nak peghabeh (habiskan) ayam spicy tu..haha..mana tak aku jadik gemuk..haha..pastu baru nak tidoq..hehe...penat dol..lenguh-lenguh berjalan area KLCC xabes lagi..huhu..memang aku rasa nak demam malam tu..naseb baek ada pil herba yang dia suwuh aku makan..haha (tingkayuh)(tq)

ahad...sebelah petang...

pukul 1.30 member aku bawak berjalan kat menara kay el...dulu masa kecik-kecik penah ar aku pi sana, mak cik aku bawak, tapi xnaek ke puncak r..ney bile dye nak ajak naek sana, excited gak r dengan harapan ada owg belanja lagi..hakhakhak..(sadis sgt ko) haha..on de way nak pi menara Kay El, tetiba hujan plak..biasa r member aku cakap, kay el cuaca tak menentu..jadik kami terpaksa menyinggah sekejap kat MAJU JUNCTION...tempat tu biasa-biasa je..cam JITRA MALL je lebey kurang..hehe...member aku cakap dye nak makan dulu..so aku temankan dye makan...dye makan chickenchop rm7.50..aku plak amek bege je rm4.00+air sirap RM1.50...

nampak sedapkan..kelas ko maria (tagline maria tunku sabri) haha

best dari maju junction nampak menara KL..hehe

pastu, jadi mat rempit sat...pecut sampai ke menara KL...huhu..aku dah letih menaip dari EDISI PUDURAYA..aku bagi angpa suma tengok gambau noooo..hehe


penah nampak tak public phone ney..dulu masa zaman aku kecik-kecik, aku sempat guna public phone ney tepon sape tah..agaknye tepon polis kot..sebab tu je yang jawab..hehe...


pemandangan di atas pelantar menara KL..

dah turun ke bawah..huhu..

pastu sempat pi perkampungan 1malaysia yang ada di hadapan menara KL..siap ada jambatan gantung lagik..hehee...

smart kan taman tu..hehe..

perkampungan satu malaysia ada rumah-rumah tradisional seluruh malaysia..huhu

pastu kami sempat ke zoo mini sebelah menara KL..sebab aku geli dengan ular, sampai aku tak sanggup nak amek gambau reptilia tu...sadis r tgk ular-ular tu kat situ..haha (padahal alasan je ...sebenarnya ko takutkan) haha..

setakat tu jek EDISI MENARA KAY EL...

tungguuuuuuu
EDISI LOW YAT
EDISI CAREFOUR WANGSA MAJU
EDISI WANGSA WALK
EDISI TBS

hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...