Khamis, 16 Jun 2011

zon cuti: Ke KL sudah aku!!! EDISI TERMINAL BERSEPADU SELATAN

ate, hari isnin teman bangun awal dah..nunggu member teman bangun..dalam kul 12 tu dah siap-siap nak balik melaka..haha...kuar umah dalam kul 1..beli tiket dari sentul ke bandar tasik selatan..seb baik r teman tak silap naik train kat..train LRT yang pertama tadi tu pi ke kelana jaya...kalo teman nak pi bandar tasik selatan, teman kene naik LRT STAR ke Sri Petaling..wah skang dah maju dah..dah tak cuak naik LRT..haha

stesen LRT sentul

tudiaaa..train teman..hehehe

perasan tak tu..SALAK SELATAN..haha

akhirnya sampai jugak ke TBS..nah tengok keadaan luar dye..

bila teman masuk je..teman patah balik..betul ke tempat yang aku nak pi ney..nampak cam lapangan terbang je kan..tak caya...ce tengok kat bawah

flight aku pukul bape lah ek??

dah beli tiket kat kaunter..sempat pi makan jap..nasi ayam dara...rm6.90...air mineral rm1.20..
hehe..kenyang lah aku sampai malam kang..haha

lepas makan, aku pi ke balai pelepas..yang ada tiket je bolej masuk..huhu.cam naik flight kan..haha..lupa nak bagi tau..kat foodcourt, depa tak guna duit RM..kita kene tukaq duit guna sistem KAD..meyusahkan orang..hehe emo sat... dan menyenangkan tokey kedai2 dalam foodcourt..

ruangan menunggu di balai pelepas...

semua kemudahan lengkap

bas aku pukul 3.30..tapi bertolak pukul 4,ooptg sebab bas tu ROSAKKKKKKKK!!! ada ke patot, sistem canggih tapi perkhidmatan bas asyik ditakuk lama..haha..ney yang aku nak marah ney..kita bako aje..haha

nak tgk x tiket bas aku..
amacam..siap ada nama aku sekali dalam tiket tu..haha..just bagi IC kat kaunter, pastu dye akan masukkan semua data dalam tiket kowg..haha..

tu saja pengalam aku bercuti di KAY EL..hutan besi MALAYSIA..haha..letey r menaip..haha.takkan baca je..ce komen ce komen..haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...