Rabu, 15 Jun 2011

zon cuti: Ke KL sudah aku!!! EDISI KLCC

SABTU..aku bangun awal gak r pagi tu...haziq, izat dan alif dok tidoq ag kat atas katil..aku kejutkan si haziq, dye kene balik melaka..ada kenduri kawen..alahai, dapat jumpa sat je budak sekoq ney..haha..pastu, puas ar membangunkan dak izat dan dak alif bangun tidoq...kul 12 baru bangun..pas mandi semua, aku ngn izat pi makan jap kat kafe mahalah haziq.. aku amek nasi+sayur+telur=rm2..ayaq kosong ja pak cik minum..huhu..

pas solat jamak qasar zohor dan asar, aku, izat dan alif gerak tunggu bas depan asrama..alif kata kat sini ada dua jenis bas rapid kl..kalo bas tu bertanda U maksudnya untuk Utama sahaja kot maksud dye (aku pun xsure sgt) bas tu berhenti kat sogo dan sekitarnya..kalo bas tu bertanda T untuk tempatan maksudnya dye area gombak sahaja lah (aku agak camtu r kot..hehe)...dalam setengah jam bas pon sampai..bayar rm1 leyh turun ke terminal LRT PUTRA..

tunggu LRT sempat berposing..hehe

dalam LRT pon smpt jugak..hehe

pastu sampai je ke KLCC, kiteowg pi jalan-jalan kat PAVILION...jam pukul 4.30ptg dan sepanjang aku jalan kat PV tu semua kedai dihidangkan dengan air-air setan..ceyh...KL sgt kan..ada air setan baru nampak moden (aku tak selesa sgt dengan situasi camtu)...then kiteowg jalan kat fareheit88 pastu pi bukit bintang jalan kat sungai wang pe tah nama shopping tu..jitra pun ada wang gak..BUKIT WANG..hehe

kul 5.00ptg, kami pi beli roti kat rotiboy pastu alif nak makan kat air pancut depan taman KLCC tu..alif, dye suka tempat tu sebab ada kenangan ke?? hahaa..

usha budak-budak mandi?? aku bukan phidolpheia k (tol ke eje camtu??) hehe

k..sampai situ jek aku dengan izat dan alif..kul 5.30ptg aku kene gerak naik LRt balik, pi ke masjid jamek..then tukar train STAR LRT ke sentul..jumpe member aku..dye dah bising-bisng tanya bila nak sampai..hehe.. aku enjoy sgt kuar dengan alif dan izat walaupun haziq xde..depa memang sempoi...hehe

tungguuuuuuuuuuuuuu ek

EDISI MENARA KL
EDISI TBS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...