Khamis, 16 Jun 2011

zon cuti: Ke KL sudah aku!!! EDISI WANGSA MAJU

salam kepetangan..letey r weyh menaip..hehe..tapi xpe sebab aku suka..kihkihkih... dah enam entri aku tulis,,ada dua lagi termasuk yang ini..huhu..k jom mula sekarang....3,2,1..muleeee...

lepas je menghabehkan bogheh kek low yat tu, kiteowg pon pi r wangsa maju, nak carik P1 stop nak bayau bil internet kan...pergh, jalan pi wangsa maju dah r berbukit-bukit, poning pale den ney hah, member dok bawak jalan shortcut, pueh den nak meng'install'kan semua jalan-jalan sekitar KL supayo bila den datang laie pas ney, sonang hah den nak menangok(istilah melaka yang bermakna berpoya-poya)

akhir sampai juo den kat carefour wangsa maju..mak aih, sampai-sampai jek kek bawah tu, den dah nampak diowg jual tilam hah..ikutkan aty den, dah lamo dah den baring atas tilam tu hah..haha..tp ape boleh buek, den mai sini nak temankan member den bayar bil tenet nie hah..huhu..pastu pi r natang pe namo nye hah eskletor pe tah hah, pi tingkat satu..carik kedai P1..dah selesai bayar tenet, singgah jap ke kedai HINODE..haha..ala kedai lima ringgit tu..member den nak beli pe tah arora?? aroma?? haha..den xtau pe nama nye..ngeh3..

dah puas melepak kat carefour teman ngn member teman pon pi lah wangsa walk..dalam pikiran teman ney, wangsa walk tu cam danau kota tu hah, tempat uptown, cam best je kan tempat tu..huhu..last-last bila dah tiba kat wangsa walk, teman yang tergamam..haha..nama cam kampung kan tapi tempat kelass beb..bleyh r tempat orang wangsa maju melepak..kome sume xcaya ke teman cakap ney..nak tengok gambar dari luar x? ce tengok ce tengok

nampak cam gempaq kan..haha

k, first aku sampai kat entrance, aku nampak celebrity fitness..dengan harapan dapat jumpa artis.haha..perasan bengong tol..haha..ok lah shopping complex tu..masuk je, sebelah kiri ada cold storage..tempat pe tah..kat melaka takde tempat tu..so aku x amek port sgt...jadik kiteowg jalan-jalan lah kat area groundfloor..ternampak kedai tropicana..depa ngah buat sale..tropicana nye baju pon smart gak..daripada baju, beg, seluar, cap, wallet semua smart r..ada promosi, beli cap atau wallet rm19.90..kalo beli dua2 rm29.90..huhu.lama gak r aku usha wallet2 kat situ..akhirnya xbeli pon..sebab xde duit..haha.. :P

pastu nampak kedai ayam penyet spicy..hehe..katakan tidak pada PEDASSS, aku xminat pedas-pedas..haha..yang aku perasan, wangsa walk ney dalam bangunan pon cam kene mendaki gak..ini shopping complex ke tempat nak hiking?? haha..naik second floor, tempat atm mechine, kedai-kedai baju dan barang-barang rumah dan sebagainye r..naik third floor, ada panggung wayang..pergh ramai giler owg..baru nak tengok citer KL Gengster..sume dah penuh..citer pukul 1.25pagi je yang kosong..huhu..xpe r, xdapat tgk wayang..kita pi tengok gajet-gajet untuk handset..pergh banyak yang smart-smart, tapi sekadar tengok je r..beli nye harrraaamm sebb xde duit..haha..poyooo..

nak buang masa kat wangsa walk..kami balik ke sentul balik..singgah makan kat foodcourt pe tah nama dye..member aku ajak makan NASI GORENG SARDIN extra NASI..RM4.oo..ayaq teh o ais..rm1.00..ok kan...(dah macam Jalan-jalan cari makan plak blog aku ney)haha..sambil tengok konsert final akademi fantasia yan terakhir dalam zaman ini dan sangat membosankan..habis je makan..kiteowg pi ke kedai durian yang semalam aku cerita tu..nasib baik bukak..

dengan hajat nak beli durian, sebiji rm15..dah lah kecik, mahal giler weyh..xjadi aku nak makan..pastu gi carik kat area rumah member aku ney..jumpa yang dah siap bungkus..3bungkus rm10..murah kan..sedap pon leyh tahan..durian kampung..hehe..balik rumah, melahap durian sampai badan naik panas..haha,.malam xleyh tidoq sgt..panas jek satu badan..haha.. :((



sambil korang layan lagu MR OS ney kan..tunggu edisi final ok TERMINAL BERSEPADU SELATAN..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...