Khamis, 16 Jun 2011

zon cuti: Ke KL sudah aku!!! EDISI LOW YAT

lepas berpoya-poya kat area menara KL tu..kami pun jalan-jalan tanpa arah tujuan..haha..alih2 je dah sampai area bukit bintang..alang-alang dah sampai bukit bintang, jom ar pi low yat, member aku ajak..dalam benak kepala aku, low yat tu cam sentosa kat alor star tu..tapi salah..setaraf lah dengan ibu negara malaysia..plaza low yat tu kene ar gempak kan..haha..plaza tu ada bnyk tingkat gak r..aku xsempat nak kira...masuk-masuk je dah tingkat satu..

pastu pi carik P1 stop kat tingkat dua...konon nak bayar@bayau@bayaq bil P1 lah, tapi owner kedai tu kata xleyh nak bayar, sebab dye dah abes kredit yang ditetapkan..pergh, jalan punyer jauh, pastu xleyh bayar plak kan..sengal tol..tekak plak rasa haus..jom beli coolblog kat aras bawah..kami pun pi r kat aras bawah sekali..tempat foodcourt dan ATM tu..aku amek blue iceblanded..dye amek mangga juice extra pearl..rm3.60..

sebelum keluar, member aku ternampak phone jenama dell..pe tah nama dye..macam iphone tapi besau lagi dari iphone, macam galaxy tab, tapi kecik lagi daripada GT tu..huhu..leyh bayang kan ke tak?? haha...aku cari gambau kat google xjumpa r..huhu...

itu sahaja dari low yat yang aku nak cerita kan..huhu..pasni tunggu
EDISI WANGSA MAJU
EDISI TBS k...

huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...