Selasa, 14 Jun 2011

zon cuti: Ke KL sudah aku!!! EDISI PUDURAYA

orang selalu tanya, kau cuti-cuti nie tak buat ape2 ke?? selalunya aku akan jawab, "tak buat apa-apa pun", sebab aku bukan kaki jalan..jadi cuti kali ini aku nak bagi orang kampung sume yang aku pergi bercuti di KAY EL okayy..haha..(ko ingat ada ke owg nak kisah ko pi KL?) sadis sangat dowh.. ea r aku baru first tyme pi KL tanpa ada parents so cam excited lebey r bila tiba sana..

benda yang aku paling risau:
1: camne aku nak jalan2 kat sana??
2: senang ke nak carik transport kat sana??
3: ada ke DUIT nak berjalan kat sana??

so, aku pun beli r tiket pi KL kat melaka sentral..bas pagi jumaat...bile naik bas excited sgt sebab depa kata hentian PUDURAYA cam dah vouge je..haha..so bila aku sampai je kat sana, aah laaah, 'vouge' r jugak kan..

signboard depan dye..

ruangan menunggu bas

tempat beli tiket ke utara sahaja ok

aku sangat teruja bila ada kat sini, (kononnya) hahaa..tapi best sgt bila kita dapat lihat kemajuan pudu raya setelah berpuluh-puluh taun terperuk camtu jek kan..haha..
ada banyak lagi pengalaman yang aku nak cerita, tapi bukan sekarang..nanti k..btw, jom solat magrib dulu..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...